Utbildning och undervisning

Sök nu till ett toppuniversitet

Helsingfors universitet, ett av världens ledande multidisciplinära forskningsuniversitet, erbjuder mångsidiga möjligheter för studier och lärande. Bekanta dig med våra mångvetenskapliga kandidat- och magisterprogram, utbilda dig till doktorand eller delta i Finlands största gemenskap för kontinuerligt lärande.

Kontinuerligt lärande

Lär dig som om du skulle leva för evigt. I vår tid av kontinuerlig förändring finns det bara ett sätt att hänga med och det är att hela tiden lära sig något nytt.
Helsingfors universitet är ett av världens ledande multidisciplinära forskningsuniversitet. Det är också Finlands största gemenskap för kontinuerligt lärande som är öppen för alla. Vi erbjuder de senaste vetenskapliga forskningsrönen för dina, arbetslivets och samhällets behov.  Den senaste kunskapen hjälper dig vidga dina vyer och bredda dina perspektiv för att möta framtida förändringar.  Det du lär dig idag, kan du imorgon.