Öppna universitetet ger presentkort till nya alumner

Alla nya alumner som går med i Helsinki Alumni under perioden 1.1.-31.5.2022 får ett presentkort till en valfri kurs vid Öppna universitetet.

När du har fyllt i medlemsansökan får du ett tack-meddelande med en kod som du kan använda för att lösa ut din gåva. Koden gäller till 31.5.2022. Du kan använda presentkortet för kurser som ordnas t.o.m. sommaren 2022, bara du anmäler dig senast 31.5.2022.

Koden är personlig och får inte delas till andra. Anmälan görs via studieprogrammet. När du anmäler dig fyller du i en anmälningsblankett och godkänner anmälningsvillkoren. På betalningssidan finns ett fält där du fyller i presentkortets kod.

Har du frågor? Kontakta oss på alumni(at)helsinki.fi.

Öppna universitetet

Helsingfors universitets öppna universitet öppnar en dörr för alla till universitetsstudier.  Studierna är flexibla och de pedagogiska lösningarna stöder lärandet. Studenterna har nytta av sina studiekamraters varierande bakgrund och erfarenheter. Studierna vid Öppna universitetet planeras så att de kan genomföras vid sidan av arbetet. Många kurser kan genomföras i sin helhet som nätstudier, oberoende av plats.

Koden du får som gåva gäller en valfri kurs. Läs mera om Öppna universitetets kursutbud här.