Vi träffas igen! Popup-mötesplatser hälsar studenter på campus

Vid alla mötesplatser har du också möjlighet att dela med dig av dina erfarenheter och drömmar: Vilka är dina favoritplatser på campus? Vart har det varit särskilt trevligt att återvända? Hurdana utrymmen skulle du vilja ha på campus?

I den fjärde perioden kommer universitetet att öppna lokaler och öka kontaktundervisningen. Under kampanjen 14.3.–1.4. kan du besöka sju popup-mötesplatser på universitetets campus. Bestäm träff med dina vänner eller sätt dig ner för att utbyta nyheter med din lärare eller annan personal.

Studentservicens personal finns på plats för att svara på dina frågor under periodens första veckan, 14.–18.3. Om du funderar på något, fråga personalen! Du känner igen studentservicens personal på de med hjälp av de rosa Ask Me! -skjortorna eller -dekalerna.

Du är varmt välkommen att studera och trivas på campus!