Avoimen yliopiston lahjakortti uusille alumneille

Kaikki aikavälillä 1.1.-31.5.2022 Helsinki Alumni -yhteisöön liittyvät uudet alumnit saavat lahjaksi yhden vapaavalintaisen Avoimen yliopiston kurssin.

Saat liittyessäsi alumniyhteisöön kiitos-viestin, jossa on koodi, jolla voit lunastaa kurssin itsellesi. Koodi on voimassa 31.5.2022 asti. Voit halutessasi ilmoittautua vielä kesän 2022 kursseille, kunhan ilmoittaudut kurssille ennen 31.5.2022.

Koodi on henkilökohtainen eikä sitä saa jakaa muille. Ilmoittautuminen tapahtuu opinto-ohjelmasta. Ilmoittautuja täyttää ilmoittautumislomakkeen ja hyväksyy ilmoittautumiseen liittyvät ehdot. Maksu-sivulla tulee näkyville kohta, johon täytetään lahjakortin koodi.

Onko sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä alumni(at)helsinki.fi.

Avoin yliopisto

Helsingin yliopiston Avoin yliopisto avaa kaikille mahdollisuuden yliopisto-opintoihin. Opinnot ovat joustavia, ja pedagogiset ratkaisut tukevat oppimista. Opiskelijat hyötyvät opinnoissaan toistensa erilaisista taustoista ja kokemuksista. Avoimen yliopiston opinnot suunnitellaan siten, että ne on mahdollista suorittaa työn ohessa. Monet opinnot voi suorittaa kokonaan paikasta riippumattomina verkko-opintoina.

Saamasi kurssi on vapaavalintainen. Tutustu Avoimen yliopiston kurssivalikoimaan täällä.