Kansainvälinen naistenpäivän juhla

Kansainvälistä naistenpäivää vietetään vuosittain kaikkialla maailmassa. Kaikki ovat tervetulleita yhteiseen juhlaan, jonka järjestävät Helsingin yliopisto, Helsingin yliopiston alumni ry, Suomen UN Women ry ja Naisjärjestöjen Keskusliitto – Kvinnoorganisationernas Centralförbund ry. Päivän teemana on tänä vuonna naiset ja kestävä kehitys. Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.

Puhujat

valtiosihteeri Paula Lehtomäki, puheenjohtaja Eva Biaudet (Naisjärjestöjen Keskusliitto – Kvinnoorganisationernas Centralförbund ry) ja vararehtori Anna Mauranen (Helsingin yliopisto)
sekä Helsingin yliopistolta tutkijat Paula Eerola, Laura Hänninen ja Svetlana Vetchinnikova kertomassa omasta tutkimuksestaan.

Musiikki

Lady Shave – Porvoo Chorus.

Paikka ja aika

Tiistaina 8.3.2016 kello 16.00 Helsingin yliopiston juhlasali, Helsingin yliopiston päärakennus, Aleksanterinkatu 5, Helsinki

Tervetuloa!