HY:n Vis Moot -joukkue menestyi Wienissä ja Pre-Mooteissa - infotilaisuudessa ke 23.5.2018 klo 16.30 mukana Patrizia Netal ja Carita Wallgren-Lindholm

Helsingin yliopiston joukkue eteni tämän kevään Vis Moot -oikeustapauskilpailussa 32 parhaan joukkoon. Kilpailuun osallistui 357 yliopistoa. Lisäksi Helsingin yliopisto voitti August Debouzy –Pre-Mootin Pariisissa ja sijoittui toiseksi Bukarestin Pre-Mootissa. Joukkue osallistui myös Rooman, Riikan, Shanghain, Helsingin, White&Casen (Pariisi) ja ICC:n (Pariisi) Pre-mooteihin. Joukkueeseen kuuluivat Paulina Bobis, Iris Lampela, Viktor Saavola, Staffan Skult ja Lauri Ylönen. Joukkuetta valmensivat Santtu Turunen, Henrik Sajakorpi ja Lars Mula.

Vis Moot on maailman suurin oikeustapauskilpailu ja ainutlaatuinen opintoelämys. Ensi lukuvuoden kilpailua koskevassa infotilaisuudessa keskiviikkona 23.5.2018 klo 16.30 – 18.00 alustavat kilpailun johtaja, asianajotoimisto KNOETZL:n osakas Patrizia Netal ja ICC Commission on Arbitration and ADR:n puheenjohtaja, asianajaja Carita Wallgren-Lindholm. Tilaisuus järjestetään Porthanian tiedekuntahuoneessa ja siinä on kuohuviinitarjoilu. Tervetuloa kuulemaan ja kysymään sekä tapaamaan joukkueen valmentajia ja Vis Moot -alumneja!