Sosiaalipsykologian päivät järjestetään 17.-18.11. Helsingissä

Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi päivien teemoiksi on valittu historian sosiaalipsykologia ja sosiaalipsykologian historia: Social Psychology of History – History of Social Psychology.

Sosiaalipsykologian päivien pääpuhujina ovat professori James H. Liu Masseyn yliopistosta Uudesta-Seelannista, professori Sandra Schruijer Utrechtin yliopistosta Alankomaista ja emeritusprofessori Klaus Helkama Helsingin yliopistosta.

Sosiaalipsykologian päivien tapahtumapaikkana toimii Helsingin yliopiston päärakennus sekä muut keskustakampuksen tilat. Konferenssipäiville voi osallistua kumpanakin päivänä tai vain toisena.

Sosiaalipsykologian päivillä 2017 on kaksi teemaa: toisaalta sosiaalipsykologian historia ja toisaalta nousevana teemana historian sosiaalipsykologia. Abstrakteja toivotaan etenkin näihin kahteen laajaan aiheeseen liittyen. Abstraktin voi jättää ja esitelmän voi pitää joko suomeksi tai englanniksi. Abstrakteja voi jättää 31.8.2017 asti.

Ohjeet abstraktien jättöön

Sosiaalipsykologian päivät 2017 järjestäjinä toimivat Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian oppiaine sekä Suomen psykologisen seuran sosiaalipsykologian jaos. Päiville osallistuminen on maksutonta, ja konferenssi-illalliselle osallistuminen edellyttää illalliskortin lunastamista. Ilmoittautuminen sosiaalipsykologian päiville avautuu syyskuussa 2017.

Konferenssin kotisivut

Yhteystiedot: