Oikeustieteellinen tiedekunta hakee opetusavustajia

Oikeustieteellinen tiedekunta hakee opetus- ja tutkimushenkilöstön avuksi perustutkinto-opiskelijoita opetusavustajiksi erilaisiin opetuksen tukitehtäviin lukuvuodeksi 2018-2019.

Työstä maksetaan tuntiperusteinen palkka 13,70 €/tunti. Työnkuvaan kuuluu muun muassa opetuksen tukena käytettävän Moodle-oppimisympäristön käyttämistä sekä henkilökunnan avustamista sen käyttämisessä, opintojaksoihin liittyvien käytännön järjestelyjen toteuttamista (mm opiskelijoiden ryhmäjakojen toteuttaminen, opintojaksoihin liittyvissä asioissa tiedottamista opiskelijoille, opetuksen aikataulutuksesta huolehtiminen), opetuksen verkkotallentamiseen liittyviä tehtäviä sekä muita opetuksen käytännön toteuttamiseen liittyviä tehtäviä. Työ edellyttää hyviä tieto- ja viestintäteknisiä valmiuksia sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

Lyhyet, korkeintaan yhden sivun pituiset vapaamuotoiset hakemukset ja CV pyydetään toimittamaan sähköpostitse osoitteeseen hr-oiktdk@helsinki.fi viimeistään perjantaina 15.6.2018 klo 15:00. Ilmoita hakemuksessasi, milloin voisit aloittaa tehtävässä.

Lisätietoja antaa professori Sakari Melander (sakari.melander@helsinki.fi).