Ilmoittautuminen syksyn 2018 ylioppilastutkintoon

Ilmoittautuminen syksyn 2018 ylioppilastutkintoon on käynnistynyt. Ilmoittautuminen tapahtuu Wilman kautta tai paperilomakkeella, valmistumisvuodesta riippuen.

Syksyn 2018 ylioppilastutkintoon ilmoittautuminen on auennut maanantaina 7.5.2018. Viimeinen ilmoittautumispäivä on tiistai 22.5.2018.

Keväällä 2018 valmistuvat ylioppilaat ilmoittautuvat syksyn tutkintoon uusimaan koetta tai täydentämään tutkintoa Wilman kautta. Valmistuvien ylioppilaiden ei tarvitse allekirjoittaa ilmoittautumistaan.

Syksyllä 2017 tai aiemmin valmistuneet ilmoittautuvat sinisellä lomakkeella, joita on kanslian edessä olevassa lomakelokerikossa. Tähän ilmoittautumiseen pitää liittää kopio ylioppilastutkintotodistuksesta.