Tähtäätkö tohtoriksi? Jatko-opiskelijahaku alkaa 1.9.2016

Humanistiseen tiedekuntaan on mahdollista hakea jatko-opiskelijaksi kaksi kertaa vuodessa. Syksyn hakukierros järjestetään 1.–30.9.2016.

Humanistisen tiedekunnan tohtorikoulutus tarjoaa monipuoliset eväät työelämään, onpa tähtäimessä sitten tutkijanura tai asiantuntijatehtävät yliopiston ulkopuolella. Koulutuksen tavoitteena on, että valmis humanistitohtori on syvällisesti perehtynyt omaan tutkimusalaansa ja sen yhteiskunnalliseen merkitykseen, hallitsee alansa tutkimusmenetelmät ja soveltaa niitä kriittisesti uutta tieteellistä tietoa luodessaan. Tohtorintutkinnon suorittaneella on lisäksi tarjota työmarkkinoille ainutlaatuista osaamista esimerkiksi laajamittaisten projektien hallinnassa ja tulosten raportoinnissa, ongelmanratkaisussa ja yleisessä tieteellisessä ajattelussa.

Tarkempaa tietoa hakemisesta ja valintakriteereistä löydät hakijan ohjeista.