Piirustusilta joululahjaksi?

Anna lahjaksi tunnelmallinen piirustussessio kaupungin kattojen yllä!

Helsingin yliopistomuseossa on nyt myynnissä lahjakortti (12 €) Piirustussalin elävän mallin iltaan. Piirustusillan osallistumiseen ei tarvita aikaisempaa kokemusta piirtämisestä. Elävän mallin piirustus ja croquis-piirustus vaihtelevat pääsääntöisesti vuoroviikoin. Lahjakortin saaja voi varata paikkansa sopivaan piirustusiltaan 3.1.2020 alkaen ottamalla yhteyttä piirustusmestari Vappu Rossiin, joka toimii opettajana piirustusilloissa. Kevään piirustusillat ovat keskiviikkoisin 15.1.–29.4. klo 17–19:30, paikkana Helsingin yliopiston Piirustussali, Yliopistonkatu 3 (Porthania), 7. kerros.

Lahjakortti oikeuttaa yhteen käyntikertaan piirustusillassa vuoden 2020 aikana. Osa piirustusilloista täyttyy nopeasti, joten lahjakortin saajan kannattaa varata paikka ajoissa! Jos piirustusillat ovat täynnä, emme voi taata kurssipaikkaa piirustusillassa.

Lahjakortin voit ostaa Yliopistomuseon infotiskiltä, ma–to 12–17, pe–su suljettu. Päärakennuksen uusi puoli, 3. krs., Fabianinkatu 33.

Lahjakortti on hankittavissa myös sähköisenä 24.12.2019 klo 23:59 saakka: https://www.lyyti.fi/reg/lahjakortti_giftcard_2019