Penkkarit 2020

Abiturienttien lukuloma käynnistyi penkkaripäivän juhlinnalla.

Penkkaripäivää vietettiin torstaina 13.2.2020. Päivän aloitti Abishow klo 9.00. Juhla koostui videoista, laulu- ja musiikkiesityksistä, ryhmänohjaajien tietovisasta ja opettajille suunnatuista tervehdyksistä ja kiitoksista sekä karkkisateesta. Koululounaan jälkeen abirekat lähtivät koulun pihasta oppilaiden ja opettajien saattelemana ja Helsingin normaalilyseon abit pääsivät keskustan abirekka-ajelulle kaupunkilaisten hurrattavaksi. Penkkaripäivä aloitti abiturienttien lukuloman kevään ylioppilastutkinnon kokeisiin.Penkkaripäivää vietettiin torstaina 13.2.2020. Päivän aloitti Abishow klo 9.00. Juhla koostui videoista, laulu- ja musiikkiesityksistä, ryhmänohjaajien tietovisasta ja opettajille suunnatuista tervehdyksistä ja kiitoksista sekä karkkisateesta. Koululounaan jälkeen abirekat lähtivät koulun pihasta oppilaiden ja opettajien saattelemana ja Helsingin normaalilyseon abit pääsivät keskustan abirekka-ajelulle kaupunkilaisten hurrattavaksi. Penkkaripäivä aloitti abiturienttien lukuloman kevään ylioppilastutkinnon kokeisiin.