24.1. Näin aivot oppivat -kirjan julkistustilaisuus

Tervetuloa Näin aivot oppivat -kirjan julkistustilaisuuteen torstaina 24.1.2019 klo 15:00-17:00 Tiedekulman Think Loungeen!

Kasvatustieteen professori ja aivotutkija Minna Huotilaisen Näin aivot oppivat -kirja kutsuu ajattelemaan opetusta, oppimisen tapoja, tiloja ja menetelmiä aivotutkimuksen näkökulmasta käsin haastaen myös suomalaista koulumaailmaa tarttumaan tämän tiedon soveltamiseen. CICERO Learning toivottaa kaikki aiheesta kiinnostuneet tervetulleeksi kirjan julkistustilaisuuteen ja samalla kuulemaan sekä keskustelemaan aivotutkimuksen uusimmista löydöksistä oppimisen alueella. Iltapäivän aikana kuullaan lyhyitä puheenvuoroja kustantajalta, kirjoittajalta ja yhteistyökumppaneilta. Tarjoilujen vuoksi pyydämme ilmoittautumiset perjantaihin 18.1.2019 mennessä tällä lomakkeella.

Nähdään Tiedekulman (Yliopistonkatu 4) Think Loungessa (2. krs)!