Tiia Tuomi Helsingin yliopiston henkilöstöjohtajaksi

Kauppatieteen maisteri, Aalto-yliopiston henkilöstöjohtaja, Tiia Tuomi on nimitetty Helsingin yliopiston henkilöstöjohtajaksi 1.9.2017 alkaen. Nykyinen henkilöstöjohtaja Kira Ukkonen jää eläkkeelle elokuun 2017 lopussa.

Tiia Tuomi siirtyy Helsingin yliopistoon Aalto-yliopiston henkilöstöjohtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2013 lähtien.

– Henkilöstöjohtajan tehtävä on äärimmäisen tärkeä yliopistollemme. Saamme Tiia Tuomesta erinomaisen kokeneen kehittäjän ja tiimipelaajan joukkoomme, sanoo Helsingin yliopiston hallintojohtaja Esa Hämäläinen.

Tiia Tuomi on työskennellyt vuodesta 2004 lähtien Aalto-yliopistossa erilaisissa henkilöstöhallinnon tehtävissä. Vuosina 2004 –2010 hän toimi Aalto-yliopiston edeltäjän, Teknillisen korkeakoulun palveluksessa muun muassa henkilöstösuunnittelijana, hallintopäällikkönä ja henkilöstöpäällikkönä. Vuosina 2010–2013 hän toimi Aalto-yliopiston henkilöstöpäällikkönä vastuualueenaan operatiivinen henkilöstöjohtaminen.

Lisätietoja antavat:

Esa Hämäläinen, Helsingin yliopiston hallintojohtaja, esa.hamalainen@helsinki.fi, p. 02941 22212

Tiia Tuomi, p. 050 5122738