Viikin normaalikoulun Grease-musikaali

Tämän vuotinen suurmusikaali on Grease!

Viikin normaalikoulussa lukiolaiset ovat taas ahkeroineet vuotuisen suurmusikaalin parissa. Tänä vuonna vuorossa on aina suosittu Grease. Musikaali on lukion suuri ponnistus ja mukana produktiossa on 70 lukion opiskelijaa. Yhdessä tekeminen ja motivoituneet osallistujat näkyvät hienosti tässä Viikin normaalikoulun perinteessä.

Musikaalin ohjaajana toimii näyttelijä Antti Laukkarinen ja musikaalin koreografina toimii 1. vuosikurssin opiskelija Vilma Galambosi. Musiikinohjauksesta vastaavat Pekka Tulkki ja Kaija Viitasalo.

Musikaalin vauhdikas rakkaustarina vie katsojat 1950-luvulle Yhdysvaltoihin high school -opiskelijoiden keskuuteen. Tapahtumapaikkana on kuvitteellinen Rydell High Chicagossa. Musiikki ja teksti Jim Jacobs ja Warren Casey, suomennos Mikko Koivusalo.

”Grease is the Word”

Grease-musikaalin kuvagalleria

Tapahtuman lisätietoja löydät facebookista.