Maanantaiopastukset perutaan 6.4. ja 11.5.

Museoasiakkaiden iloksi kevätlukukaudella 2020 jatkettiin yleisöopastuksia Ajattelun voimaa -näyttelyyn. Koronaepidemian vuoksi kevään kaksi viimeistä opastusta on peruttu.

Yliopistomuseo avautuu yleisölle joulutauon jälkeen 7.1.2020.  Eri näkökulmia painottavat yleisöopastukset pidetään maanantaisin klo 13.00 kevätlukukauden aikana. Museoon ja yleisöopastuksiin on vapaa pääsy. Museosta voi tilata myös ryhmille maksullisia opastuksia sekä kävelykierroksia keskustakampuksella. Lisätietoa opastuksista museon nettisivuilta.

Kevään päivämäärät ja näkökulmat opastuksille ovat:

13.1. Yliopisto ennen ja nyt, 10.2. Maalauksia ja veistoksia Yliopistomuseossa, 9.3. Ensimmäiset akateemiset naiset, 6.4. Lääketiedettä eri vuosisadoilla, 11.5. Opiskelijaelämää 375 vuotta.

Tervetuloa mukaan!