Professori Liisa Tiittulan juhlaseminaari

Professori Liisa Tiittulan juhlaseminaari suomeksi ja saksaksi perjantaina 26.10.2018 klo 13.00–18.00

Hyvät Liisa Tiittulan kollegat, opiskelijat ja ystävät!

Perjantaina 26.10.2018 klo 13.00–18.00 järjestettiin professori Liisa Tiittulan kunniaksi juhlaseminaari. Paikkana oli Runeberg-sali, Helsingin yliopiston päärakennus (Fabianinkatu 33, 2. kerros).

Seminaarin ohjelma on luettavissa verkkosivulta https://germanistikuniversitaethelsinki.wordpress.com/festsymposium-zu-ehren-von-prof-em-liisa-tiittula/. Seminaarin lopussa professori Tiittula piti jäähyväisluennon aiheenaan Avarammille aloille – rajatta ja esteettä / Ein weites Feld – grenzenlos und barrierefrei. Alla on video luennosta.

Seminaarin jälkeen klo 19 järjestettiin illallinen ravintolassa Perho, Mechelininkatu 7, 00100 Helsinki.

Juhlaseminaarin järjestivät germaaninen filologia ja saksan kääntäminen sekä kääntämisen ja tulkkauksen maisteriohjelma.

Tuija Kinnunen, tuija.t.kinnunen (at) helsinki.fi

Hartmut Lenk, hartmut.lenk (at) helsinki.fi