Museokortti tuli myyntiin myös Yliopistomuseoon

Ajattelun voimaa -näyttelyn infopisteellä on aloitettu Museokorttien myynti 5.2.2020 alkaen.

Museokortti on vaivaton käyttöliittymä yli 300 suomalaiseen museoon, jota käyttää runsaat 200 000 suomalaista. Kortin hinta on 69 e. Jos uusii voimassaolevan kortin, on hinta 64 e. Museokortti on erinomainen lahjaidea!

Museokortti lanseerattiin vuonna 2015. Sen toimintaa hoitaa FMA Creations Oy, jonka omistaa Suomen museoliitto ry. Museokortin haltijana saat sähköisen uutiskirjeen museoiden ajankohtaisista tapahtumista, pääsyn jonojen ohi ”omalle tiskille” useissa suurissa museoissa, mahdollisuuden vierailla vuoden aikana rajattomasti eri museoissa. Museokortin omistajille on myös tarjolla erikoisetuja ja alennuksia museoiden palveluista sekä museokauppojen ja -kahviloiden tuotteista.

Kun ostat Museokortin, saat mukaasi väliaikaisen kortin. Kun olet rekisteröitynyt Museot.fi –palvelussa, lähetetään muovinen kortti, johon voit ladata jatkossa lisäkausia joko netissä tai museoiden palvelupisteillä. Kortti on myös mahdollista saada myös mobiiliversiona. Kesällä 2019 uutena toimintona Museokorttiin tuli ilmaiskäyntien merkintä, jota voidaan käyttää esim. ilmaistapahtumissa tai ilmaismuseoissa, jollainen Yliopistomuseokin on.

Tervetuloa ostoksille Yliopistomuseoon! Fabianinkatu 33, 3. krs, ma-to klo 12-17.