Humanisti-speksi esittää: Samoilla silmillä

Yliopistomuseo sekä opiskelijateatteriyhdistys Humanistispeksi ry ovat yhdistäneet tietonsa ja taitonsa toteuttaakseen persoonallisen elämyksen museon näyttelytilaan.

Yliopisto on monille itsensä etsimisen aikaa. Mutta kun herää suljetusta Yliopistomuseosta, joku muukin saattaa löytää sinut. Humanistispeksin esitys ”Samoilla silmillä” tarjoaa seikkailun ajassa ja paikassa läpi opiskelijoiden sekä Helsingin yliopiston historian! Nappaa taskulamppusi mukaan ja herää museosta!

Ohjaus: Mari Ala-Nikkola
Käsikirjoitus: Miikka-Matias Hinkkanen ja Sebastian Wandao
Rooleissa: Alva Grünthal, Sanna Lepoaho, Riina Levänen ja Nina Teikari
Tuotanto: Yliopistomuseo ja Humanistispeksi ry

Näytösajat:
La 18.5. klo 13
Ke 22.5. klo 18
To 23.5. klo 18
Pe 24.5. klo 16
Ti 28.5. klo 18
Ke 29.5. klo 18
Pe 31.5. klo 16

Lippuja esitykseen voi varata sähköpostilla osoitteesta liput@humanistispeksi.fi ja ne lunastetaan Yliopistomuseon infotiskiltä. Lippuja voi myös ostaa Yliopistomuseolta museon aukioloaikoina. Lipun hinta on 6 euroa. Näytöksen arvioitu kesto on 35 minuuttia. Paikka: Helsingin yliopistomuseo, Fabianinkatu 33, 3. krs.

Lisätietoja esityksestä: tuottaja Alina Tolvanen (alina.tolvanen@humanistispeksi.fi) tai museon näyttelypäällikkö Pia Vuorikoski 050-4156760 (pia.vuorikoski@helsinki.fi)