"Ilmastokestävyys keittiössä" -hanke etsii reseptiikan testaamisesta kiinnostuneita suuria ammattikeittiöitä!

Ilmastokestävän vegaanisen reseptiikan testaamisesta kiinnostuneet julkisen ja yksityisen sektorin lounasravintolat testaavat sovitun määrän reseptejä omassa keittiössään vuoden 2019 alkupuolella.

Ammattikeittiöt myös antavat palautetta ja kehitysehdotuksia hankkeelle reseptiikan parantamiseksi. Lisäksi hankelaiset keräävät palautteita ruokailijoilta yhteistyössä keittiöiden kanssa.

Työpaikkojen, opiskelukampusten ja koulujen isot ammattikeittiöt sekä myös muunlaista asiakaskuntaa palvelevat lounasravintolat ovat tervetulleita mukaan reseptiikan testausprosessiin. Ilmoita ravintolasi reseptiikan testaajaksi 31.10.2018 mennessä.

Jos keittiönne on kiinnostunut reseptiikan testaamisesta, ota yhteyttä Pirjo Apelliin (climatekitchen(at)helsinki.fi).