Syyslukukauden viimeinen E-thesis-neuvonta 28.11. klo 13-15

Opiskelija, kaipaatko apua opinnäytteesi palautusprosessin kanssa? Opiskelijapalveluiden ja kirjaston asiantuntijat päivystävät Ohjauskulmassa 28.11. klo 13-15!

Ohjauskulma, Kaisa-talon sisääntuloaula
Fabianinkatu 30
Torstaina 28.11. klo 13-15

Mietityttääkö lähestyvä gradun palauttaminen? Pohditko, missä vaiheessa saat arvosanaehdotuksen tutkielmasta? Kuinka saat julkaistua tutkielmasi yliopiston julkaisuarkistossa? Missä maisterintutkielmasi säilytetään?

Syyslukukauden viimeinen E-thesis-neuvonta järjestetään 28.11. klo 13-15 Ohjauskulmassa!

Opiskelijapalveluiden ja kirjaston asiantuntijat neuvovat digitaalisen maisterintutkielman palauttamiseen, tarkastamiseen, hyväksymiseen, säilyttämiseen ja julkaisemiseen liittyvissä asioissa. Voit myös antaa jo hyväksytylle maisterintutkielmalle verkkojulkaisuluvan.