Hae kesätyöpaikkaa Tietojenkäsittelytieteen osastolta kesäksi 2020

Tietojenkäsittelytieteen osastolla on vuonna 2020 tarjolla useita palkallisia kesätyöpaikkoja erilaisissa tutkimusryhmissä. Näiden paikkojen hakuaika päättyy maanantaina 3.2.2020.

Tietojenkäsittelytieteen osastolla on tarjolla yli 35 palkallista kesätyöpaikkaa erilaisissa tutkimusryhmissä vuonna 2020. Työpaikkoja on tarjolla kaikilla osaston teemaattisilla tutkimusalueilla. Nämä työpaikat soveltuvat ensisijaisesti sekä tietojenkäsittelytieteen että datatieteen opiskelijoille. Joissain hankkeissa voi olla tarjolla tehtäviä myös matematiikan ja tilastotieteen opiskelijoille.

Tarjolla olevat kesätyöpaikat on tarkemmin kuvattu sivulla Tietojenkäsittelytieteen kesätyöpaikat 2020. Samalla sivulla ovat myös ohjeet siitä, kuinka näitä paikkoja haetaan. Sähköisten hakemusten viimeinen jättöpäivä on maanantaina 3.2.2020. Päätökset tehtäviin valittavista henkilöistä tehdään maaliskuun alkupuolella.

Nämä kesätyöpaikat ovat tyypillisesti kolmen (3) kuukauden mittaisia ja sijoittuvat touko- ja syyskuun väliselle ajanjaksolle. Tarkempi tehtävien alku- ja loppupäivämäärä neuvotellaan tapauskohtaisesti.