CROSSCUT -hanke vierailee: Tilaa ilmainen työpaja koulullesi tai kuntaasi!

Hämmästyttääkö, innostaako tai ahdistaako oppiainerajat ylittävä opetus? Mitä haasteita ja mahdollisuuksia monialaiset oppimiskokonaisuudet ovat tuoneet tullessaan? CROSSCUT-hanke tarjoaa yläkoulun opettajille ja rehtoreille mahdollisuuden pohtia haasteita ja ratkaisuja täysin ilmaisessa työpajassa omalla koululla tai omassa kunnassa opetustoimen kanssa yhteistyössä järjestetyssä tapahtumassa.

Työpajat ovat osa CROSSCUT-hankkeen toimintaa. Yksi työpaja sisältää työpaja-osuuden, luento-osuuden sekä CROSSCUT-hankeen ja siinä kehitetyn verkkoalustan esittelyä. Työpaja (kesto noin 2h) voidaan toteuttaa osana koulun tai kunnan järjestämää muuta koulutusta ja se ajoittuisi loppukevääseen 2019.

Innokkaimmille hanke tarjoaa mahdollisuudet pilotoida kansainvälistä aineenopettajille suunnattua verkko-oppimisalustaa! Kysy lisää ja varaa annina.rintakumpu@helsinki.fi Suunnitellaan yhdessä teille sopiva kokonaisuus!