Haku konferenssiavustajiksi auki 3.-31.12. / Call for applications: conference assistants

Haussa avustajia Helsingin yliopistolla 14.

-16.8.2019 järjestettävään konferenssiin “Breaking and Creating Boundaries in the Middle East”

Helsingin yliopisto ja Suomen Lähi-idän instituutin säätiö (FIME) etsivät kolmea konferenssiavustajaa ensi kesänä järjestettävän Lähi-idän tutkimuksen konferenssin käytännön järjestelyihin sekä viestintään.
Konferenssiin odotetaan paria sataa modernin Lähi-idän ja islamin tutkijaa kaikkialta maailmasta. Kolmipäiväinen konferenssi koostuu alan huippujen pitämistä keynote-esitelmistä, rinnakkaisista esitelmä- ja posterisessioista sekä Lähi-itään liittyvästä kulttuuriohjelmasta. Lisäksi konferenssin yhteyteen järjestetään tutkijoiden ja journalistien tapaamisia.
Avustajia tarvitaan konferenssin aikana käytännön järjestelyihin kuten ilmoittautumisten vastaanottamiseen, osallistujien avustamiseen, neuvomiseen ja tekniseen tukeen sekä kulttuuriohjelman ja vapaa-ajan ohjelman järjestämiseen konferenssivieraille. Etsimämme avustajat ovat kielitaitoisia, teknisesti päteviä, innokkaita somettajia ja kiinnostuneita Lähi-idän tutkimuksesta. Avustajien on oltava käytettävissä elokuun alusta osa-aikaisesti sekä kokopäiväisesti 13.-16.8., osin myös ilta-aikaan.

Avustajille maksetaan palkkiona 280€, ja he pääsevät työn lomassa seuraamaan konferenssin tasokasta tieteellistä ohjelmaa. Helsingin yliopiston Lähi-idän tutkimuksen opiskelijat voivat suorittaa avustajana toimimalla 2op kandivaiheen pakollisia työelämäopintoja.

Konferenssin järjestävät Helsingin yliopisto, Suomen Lähi-idän instituutin säätiö ja Pohjoismainen Lähi-idän tutkimuksen seura.

Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemus ja CV 31.12.2018 mennessä konferenssisihteeri Ella Kaplaalle ella.kaplas[at]fime.fi. Tehtävään kohdistuvat tiedustelut voi myös osoittaa hänelle.

Call for Applications: Conference Assistants
The University of Helsinki and the Finnish institute in the Middle East are looking for three conference assistants to assist before and during the Eleventh Nordic Conference on Middle Eastern Studies, “Breaking and Creating Boundaries in the Middle East”. Conference assistants will serve in conference registration, conference rooms, ICT assistance, evening programs and so on. Fluency in Finnish is not required, and all language skills are appreciated. Assistants must be able to work full-time (also in evening) during the conference 13.-16.8. and part-time before the conference during the first weeks of August.

Benefits: Salary of 280€. Assistants are encouraged to participate session and keynote presentations when they are not in duty. For bachelor students in Middle Eastern studies (University of Helsinki) only: 2 ECTS of mandatory career studies.

Contact person: Send your application and CV by 31.12.2018 to conference secretary Ella Kaplas ella.kaplas[at]fime.fi.

Update 5.12.2018: Hakemukset voi lähettää suomeksi tai englanniksi. Applications in Finnish or in English.

Lisää tietoa: