Meillä on ilo kutsua teidät Helsingin yliopiston Viikin normaalikoulun ylioppilasjuhlaan lauantaina 30.5. 2026 klo 10.30.-12.00 koulumme auditorioon. Juhlaan ovat tervetulleita ylioppilaiden lisäksi heidän 2-4 läheistään sekä riemuylioppilaamme, opettajat, ensimmäisen ja toisen vuositason opiskelijat sekä muun henkilökunnan edustajat.
Ohjelma
Valmistuvat ylioppilaat saapuvat / Gabriel Faure Pavanne
Suvivirsi
Päivänavaus: Peter von Bonsdorff
Musiikkiesitys: Veden alla, Norssikuoro, ViKo, johtaa Kaija Viitasalo
Riemuylioppilaiden lakitus: Pekka Hurskainen
Riemuylioppilaan puhe: Leena-Maija Åberg-Reinke
Musiikkiesitys: Aamun kuiskaus
Pro Musica -mitalien myöntäminen: lehtorit Kaija Viitasalo ja Pekka Tulkki
Rehtorin puhe ja stipendit: lukion rehtori
Lakitus: rehtori ja ryhmänohjaajat
Gaudeamus igitur: ylioppilaat
Ylioppilaan puhe: Helmiina Joki-Pesola
Musiikkiesitys: Lähtisitkö, Abisoi!