Ovet auki avoimeen!

Anna palautetta infotilaisuudestamme Ovet auki avoimeen!

Kiitos osallistumisestasi Ovet auki avoimeen -tapahtumaan 31.8.2023!

Avoimen yliopiston lukuvuosi käynnistyi Ovet auki avoimeen! -infotilaisuudella torstaina 31.8.2023. Tilaisuudessa kerroimme oppimisen tulevaisuudesta, avoimen yliopiston opintotarjonnasta ja opiskelun käytännöistä, avoimen väylän hausta sekä opiskelusta aikuiskoulutustuella.

Illan esityksistä tallennettiin oppimisen tulevaisuutta, avoimen yliopiston käytäntöjä ja avoimen väylän hakua koskevat osuudet. Katso esitykset tallenteena. Tallenne alkaa kohdasta Oppimisen tulevaisuus tehdään yhdessä.

Aikuiskoulutustukea koskevaa esitystä ei tallennettu aiheen ajankohtaisuuden ja siihen mahdollisesti kohdistuvien muutosten vuoksi.

Löydät lisätietoa aiheista näiden linkkien kautta:

Kiitos myös palautteestasi!

Kaikkiaan 53 osallistujaa vastasi palautekyselyymme infotilaisuuden jälkeen. Kiitos kaikista vastauksista! Kehitämme infotilaisuuksiamme palautteet huomioiden.

Palautteen yhteydessä oli mahdollista osallistua avoimen yliopiston lahjakortin (2 kpl) arvontaan. Arvonta on nyt suoritettu ja voittajille on lähetetty sähköpostia. Onnittelut!

Seikkaile virtuaalisella infopolulla

Miten löytää kiinnostavimmat kurssit Helsingin yliopiston avoimen yliopiston tarjonnasta? Haluaisitko tutustua makupaloihin opinnoistamme, saada opiskeluteemaisia vinkkejä tai kuulla aikuiskoulutustuen tarjoamista mahdollisuuksista?

Virtuaalinen infopolku kutsuu sinut interaktiiviselle seikkailulle avoimien yliopisto-opintojen maailmaan. Tervetuloa tiedon äärelle! Polulta saat opastusta käytännön asioissa ja inspiraatiota oman opintopolkusi rakentamiseen.

Polun sisältöjä pääset tutkimaan napauttamalla interaktiivisia painikkeita polun eri kohdissa. Voit pysähtyä tutustumaan tarkemmin juuri sinua kiinnostaviin sisältöihin. Osa polun linkeistä avautuu uuteen välilehteen vieden sinut esimerkiksi verkkosivuillemme. Välilehden sulkemalla pääset takaisin polulle. Kunkin pysähdyspaikan ympärille on koottu kyseisen teeman mukaisia sisältöjä. Infopolku toimii parhaiten tietokoneella tai tabletilla.

Hyppää infopolulle tämän linkin kautta. (Linkki avautuu uuteen välilehteen.)

Infopolun sisällöt löytyvät myös kaikille saavutettavassa muodossa tekstivastineena.

Kuva: Wilma Hurskainen