Helsingin yliopiston kielikeskuksen Kielipalvelut -yksikkö tarjoaa korkeatasoisia kielipalveluja yliopiston yksiköille, henkilöstölle ja jatko-opiskelijoille. Kielipalvelut vastaa muun muassa henkilöstön kielikoulutuksesta sekä yliopistolaisten käännös- ja kielentarkistuspalveluista. Kielipalveluissa työskentelee vuosittain noin 100 kielten ammattilaista. Työyhteisö on monikielinen ja monikulttuurinen.

Kielipalvelut hakee

ENGLANNIN KIELEN KÄÄNTÄJÄÄ

vakinaiseen työsuhteeseen 8.1.2018 alkaen tai sopimuksen mukaan

Kääntäjän tehtäviin kuuluu yliopiston yksiköiden hallinnollisten ja journalististen tekstien kääntäminen
(su – en – su) sekä yliopistolaisten kielineuvonta.

Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, kokemusta hallinnollisten tekstien kääntämisestä, yliopistomaailman tuntemusta sekä erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa. Lisäksi toivotaan kokemusta käännösmuistiohjelmien käytöstä.

Tehtävän palkkaus perustuu yliopistojen palkkausjärjestelmän muun kuin opetus- ja tutkimushenkilöstön vaativuustasokartan tasoon 9. Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuva palkanosa. Tehtävässä on neljän kuukauden koeaika.

Hae tehtävää yliopiston sähköisessä rekrytointijärjestelmässä Hae paikkaa -linkin kautta. Helsingin yliopistoon työsuhteessa olevat hakijat hakevat tehtävää SAP HR -portaalissa. Liitä hakemukseesi ansioluettelosi sekä muut asiakirjat, jotka voivat vaikuttaa valintaan. Hakuaika päättyy 15.12.2017.

Lisätietoja tehtävästä antavat Kielipalvelujen johtaja Seija Korhonen, p. 0405349267, seija.korhonen(at)helsinki.fi ja englannin kääntäjä Irma Hallberg-Rautalin p. 0504155442
irma.hallberg-rautalin(at)helsinki.fi. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa henkilöstöasiantuntija Ville Honkanen, ville.honkanen(at)helsinki.fi. Rekrytointijärjestelmän tekninen tuki: rekrytointipalvelu(at)helsinki.fi.

Hae viimeistään 15.12.2017

Haku päättyy

perjantai, joulukuu 15, 2017