New Perspectives on Russia and Eurasia

Aleksanteri-instituutin tutkimusseminaarisarjassa käsitellään Venäjän, itäisen Euroopan ja Euraasian ajankohtaisia ilmiöitä ja niiden taustoja.

Tutkimustaan esittelevät niin Aleksanteri-instituutin oma henkiökunta kuin sen verkostoon kuuluvat tutkijatkin, tohtorikoulutettavista maailmanluokan tutkijavieraisiin. Seminaari kokoontuu epäsäännöllisesti, joten tätä sivua ja tapahtumakalenteriamme kannattaa pitää silmällä. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia ja maksuttomia, ja ne lähetetään mahdollisuuksien mukaan suorana lähetyksenä Aleksanteri-instituutin YouTube-kanavalla ja tallennetaan samaan palveluun. Esitykset ovat pääsääntöisesti englanninkielisiä, ja lisätietoa niistä löytyy sarjan englanninkieliseltä sivulta.