Lauri Janhunen (2014) Auditory profiles of musicians: an EEG-study of jazz, classical and band musicians.
Anna Rämä (2014) Musiikkia harrastavien lasten tapa käyttää musiikin piirteitä emootioiden ilmaisuun.
Tanja Linnavalli (2014) Neural and behavioral discrimination of mistuning in melodic context: an ERP and behavioral study in musicians.
Saila Seppänen (2013) Herätevasteiden heijastama äänenpiirteiden erottelutarkkuusprofiili lukihäiriöisillä. alakouluikäisillä lapsilla. / The discrimination of sound features reflected by the MMN in school-aged dyslexic children.
Noora Kekki (2013) Kuulotiedon hermostollisen käsittelyn kehittyminen arkipäiväisen musiikillisen toiminnan ja iän myötä: 2−6-vuotiaiden seurantatutkimus. / Everyday musical activities and age affect the neural development of auditory discrimination: A longitudinal study on 2−6 year old children.
Tia Karttunen (2012) Fonologinen tietoisuus ja nopea nimeäminen lukemisen ongelmissa: kaksoisvaikeushypoteesin tarkastelua suomenkielisessä aineistossa.
Lilli Kimppa (2009) Esiintymistaajuuden vaikutus sanan pitkäkestoiseen muistijälkeen tapahtumasidonnaisilla jännitevasteilla tutkittuna.
Anu Varila (2008) Lukemispeli apuna suomenkielisten esikouluikäisten lasten lukemaan oppimisessa.
Salla Silvennoinen (2008) Monipiirre-koeasetelma esikouluikäisten lasten kuulotiedon käsittelyn tutkimisessa.
Soila Kuuluvainen (2008) Cortical discrimination of speech sounds in children with Asperger syndrome as determined with the multi-feature mismatch negativity paradigm.
Maiju Nöyränen (2008) Äänten muutosten käsittely ammattimuusikoiden sekä musikaalisten ja epämusikaalisten koehenkilöiden kuuloaivokuorella magnetoenkefalografialla tutkittuna.
Sirke Nieminen (2007) 'The wind whispers quietly': children's aesthetic experiences of music.
Kristiina Relander (2006) Tarkkaavaisuuden vaikutus puheen merkityssisällön käsittelyyn: Aivojen herätevastetutkimus.
Riikka Lindström (2006) Voiko kuva luoda ennakko-odotuksen tulevasta äänestä? : aistien välisen prosessoinnin jännitevastetutkimus.