kebutton.jpg (1319 bytes) 

Rincewind

Rw2.GIF (28417 bytes)

 

Rincewind lukuina:

Hahmo luotu:17.7.1991

voima 16
älykkyys 17
viisaus 17
ketteryys 7
kunto 10
karisma 10
 
hiparit 28
ac -4
 
ikä: 36v (fyysinen ikä 32v)
paino: 73kg
pituus: 174cm
 
taso:11 (nousi 28.11.2001)
tienatut expit:475,514
 

Rincewindin omaisuus:

lisäksi talo Dyversissä. Rincewind myös on totuttautunut hieman parempaan elämänlaatuun joten hänen kulunsakin ovat sen mukaisia.

Rincewindin palkolliset

Muuta mainittavaa:

heittänyt itseensä   pysyvväisloitsuina suojan tavanomaisia heitto/ampuma-aseita vastaan sekä kyvyn tunnistaa magiaa koska tahansa.

poika nimeltään Damiel Lizan kanssa

Pelaaja:
Marko Kivelä
mtkivela@cc.helsinki.fi



Ensimmäisissä seikkailuissaan lähinnä katselijana aloittanut Rincewind on ollut monessa liemessä. Hänen ympäriltään on eriasteisia seikkailukumppaneita kuollut runsain määrin, mutta kyllä vihollisetkin ovat saaneet osansa. Rincewindin selviytyminen näinkin pitkälle onkin pieni ihme, sillä monet häntä mahtavammat ovat kaatuneet vihollisten raivoisten iskujen johdosta. Jos Rincewindin selviytymisstrategiaa tutkitaan, havaitaan että varhaisina aikoina se olisi voitu kiteyttää lauseeseen: "Vältää aivan kaikkea ja on vielä mielummin toisessa huoneessa, kuin siinä missä tapahtuu". Uudempina aikoina, eli kun hänen mahtinsa oli kasvanut varteenotettavaksi, muuttui strategiakin hieman. Tätä nykyä se kuuluisi: "On takarivissä eikä tee mitään, ei ellei ko. tekeminen ole vaaratonta tai ainakin ehdottoman välttämätöntä." Valitettavasti vain tuo välttämättömyyskohta pakottaa häntä usein vaarantamaan oman terveytensä ja toisaalta taas satapäinen örkkilauma on vaaraton kun sitä hieman muokkaa tulipalloin.


Rincewindistä on siis maagi. Pitkän uransa aikana on Rincewindistä kehittynyt varteenotettava tulituki eturivin peltipurkeille. Rincewindin uran alkuvaiheista on Marvinissa julkaistu Rincewindin muistelmien ensimmäinen osa.

Etelämeren katastrofiin päättyneen seikkailun jälkeen Rincewind jäi joksikin aikaa opiskelemaan ja pohtimaan maailman menoa, mutta kun hän palasi taas seikkailujen tielle, otti hän itseoikeutetun paikkansa seikkailijoiden johdossa. Eräällä seikkailullaan hän hankki itselleen vapaaherran aseman Greyhawkin kaupungissa.

Nykyinen päämäärä on tehdä Vihreän lohikäärmeen veljeskunnasta merkittävä mahti Wild Coastin alueelle. Tämä tarkoittaa uusien linnojen hankkimista, liittolaisuuksia sinne sun tänne yms.

Suunnittelee labran rakentamista Schlüsselhofin kaupunkiin.