Luetuimmat ohjeet
Ohjelehti

 

Ohjelehti 2015 nyt luettavissa suomeksi ja englanniksi!

 

 

Käytetyimmät työkalut

vaihto
aktivointi
   

 

Hae Helpdesk-sivustolta

 

 

Office 365 -käyttöönotto




Office 365 on nyt omatoimisesti otettavissa käyttöön! Lue käyttöönotto-ohje.

Lue lisää ohjeita Helpdeskin portaalista.

Kirjaudu tästä OWA:an>>

 

Myös uudet opiskelijat saavat käyttöönsä Office 365 -palvelun automaattisesti aktivoituaan käyttövaltuuden. Kirjaudu OWA:an yllä olevasta linkistä.

 

Helpdesk tiedottaa

Viikoilla 19-20 (9.-22.5.) Aleksandrian palvelupiste on auki ma ja to kello 12-16.
Paikalla on tällöin asiakaspalvelija, joka hoitaa lähinnä avaimiin liittyviä asioita. Muissa asioissa toivomme yhteydenottoa Helpdeskin chatin kautta.

Tietotekniikkakeskuksen asiakaspalvelussa on yliopiston muutostilanteen vuoksi ruuhkaa ja tavallista pidemmät käsittelyajat. Akuuteissa asioissa nopeiten avun saat puhelimella tai chatissa. Pahoittelemme yliopistolaisille tästä aiheutuvaa haittaa.

Helpdeskin Aleksandrian asiakaspalvelupisteen aukiolo supistuu. 18.4.2016 alkaen palvelupiste on avoinna maanantaisin ja torstaisin klo 9–16, ja on lisäksi kiinni 30 minuuttia lounastauon ajan. Muina aikoina palvelupiste on suljettu. Poikkeuksista tiedotetaan erikseen.

Helpdesk on avoinna klo 8-16.

Chat-palvelu on avoinna arkisin 9.00–15.30, ja chat palvelee tässä vaiheessa suomeksi ja englanniksi. Chatissa saat apua akuutteihin IT-ongelmiisi ilman, että sinun tarvitsee soittaa tai lähettää sähköpostia Helpdeskiin. Chat-ikkuna ilmestyy Helpdeskin etusivulle aina, kun palvelu on avoinna ja asiakaspalvelija on vapaana. Jos ikkunaa ei palvelun aukioloaikana ilmesty, on palvelussa sillä hetkellä jonoa. Chat vaatii toimiakseen javascriptin (valmiina yliopiston koneilla).

 

 

Häiriötiedotteet