Ideasta opinnoksi – kerro kurssistasi, ideasi tai toiveesi

Kerro ideasi ja toiveesi aiheesta, kouluttajasta tai olemassa olevasta kurssista, jonka haluaisit osaksi jatkuvan oppimisen tarjontaamme.
  • Onko mielessäsi kiinnostava ja ajankohtainen aihe, josta haluaisit meidän järjestävän koulutusta?
  • Tiedätkö hyvän kouluttajan tai vierailevan luennoitsijan - tai olisitko itse innokas opettamaan?
  • Onko sinulla tai organisaatiollasi mielessä case, josta voisitte jakaa tietoa muille tai tehdä aiheesta yhdessä kanssamme kurssin jatkuville oppijoille?
  • Opetatko jo kurssilla, jonka teema soveltuisi osaksi Helsingin yliopiston jatkuvan oppimisen tarjontaan? Haluaisitko kurssillesi lisää näkyvyyttä ja työelämärelevanssia jatkuvien oppijoiden kautta?

Kerro ideasi tai toiveesi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen avoin-yleinen@helsinki.fi.

Otamme yhteyttä ja sovitaan yhdessä jatkotoimista. Kiitos etukäteen!