Ota yhteyttä

Ota yhteyttä: yliopisto-lehti@helsinki.fi | Twitter: @yliopistolehti | Facebook: /yliopisto | Instagram: @yliopistolehti
Postiosoite: Yliopisto-lehti, PL 53, 00014 Helsingin yliopisto (käynti: Fabianinkatu 32)

Marja Pemberton, päätoimittaja
Tampereen tiedotusoppinut. Innostuu tieteestä aina uudestaan ja vielä joskus ehtii kirjoittaa enemmän.
Ota yhteyttä: tarjotaksesi juttuideoita, antaaksesi palautetta lehden linjasta tai jutuista sekä lehden taloutta ja tilausta koskevissa kysymyksissä.
sähköposti: marja.pemberton@helsinki.fi
puhelin: 050 319 9289

Arja Tuusvuori, toimituspäällikkö
Tilaa juttuja. Ideoi, kommentoi, editoi. Kirjoittaa kun voi. Paasaa mielellään historiasta.
Ota yhteyttä: kun törmäät tutkimuksiin tai tutkijoihin, joista tahtoisit kirjoittaa tai lukea ja kun sinulla on kysyttävää lehden sisällöistä.
sähköposti: arja.tuusvuori@helsinki.fi
puhelin: 050 319 9296

Juha Merimaa, toimittaja
Määräaikainen tiedetoimittaja kesään 2025. Kuuntelee, lukee, tutkii ja haastattelee, ehkä ymmärtääkin.
Ota yhteyttä: kun sinulla on vinkkejä kiinnostavista tutkimuksista tai tutkijoista, meheviä juoruja tai jakamisen arvoisia puujalkavitsejä.
sähköposti: juha.merimaa@helsinki.fi
puhelin: 050 448 1752

Virve Pohjanpalo, toimittaja
Humanisti-valtiotieteilijä, joka saa tutkijoita haastatellessaan ylintä yksityisopetusta myös yhdeksän muun tiedekunnan aiheista.
Ota yhteyttä: tarjotaksesi uutisideoita tai jos sinulla on kysyttävää lehden arkistojuttuihin liittyen.
twitter: @vpohjanpalo
sähköposti: virve.pohjanpalo@helsinki.fi
puhelin: 050 319 9555

Reetta Vairimaa, toimittaja
Utelias penkoja. Suurien linjojen ja hauskojen yksityiskohtien ystävä.
Ota yhteyttä: lehden kirjapalstaan ja tapahtumakalenteriin liittyvissä asioissa.
sähköposti: reetta.vairimaa@helsinki.fi
puhelin: 050 319 9554

Maisa Puranen, graafikko
Taittaa ja tekee lehdestä kauniin. Aika ajoin laatii kuvituksia taiteilijanimellä.
Ota yhteyttä: toimittaessasi lehteen kuvamateriaalia tai jos olet lehden avustamisesta kiinnostunut kuvittaja tai kuvaaja.
sähköposti: maisa.puranen@helsinki.fi
puhelin: 050 415 5521